  • Data: 2013-09-09 09:17:42
    Temat: Re: Co byście zrobili inaczej...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Sep 2013 00:21:15 -0700 (PDT), Kris

    > Szczyt to chyba 2008 bardziej tak byl

    Wtedy to się dopiero rozpędzało. W 2011 chciałem dokupić ziemię obok (się w
    końcu sensowna kupka uzbierała), to krzyczeli 350 zł. Teraz ta sama ziemia
    stoi po 200 zł.

    > Ceny dzialek u nas(Pomorze) tak znaczaco nie spadly. Spadly ceny mieszkan

    Ponieważ na Pomorzu Patrioci bronią Polskiej Ziemi przed najeźdźcami z
    zachodu zawyżając ceny (i to nie tylko ziemi)! ;p

    --
    Pozdor Myjk