  • Data: 2013-09-09 08:55:31
    Temat: Re: Co byście zrobili inaczej...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Sep 2013 08:49:42 +0200, Ergie

    > W okolicy która mnie interesowała
    > ceny działek wzrosły tylko o 20-30%.

    Ja wiem ile ceny wzrosły, bo kupowałem w 2005 roku działkę pod DC za 75
    złm2. W szczycie (czyli 2011) chcieli obok 350. Rzecz w tym, że to było
    ewidentnie przewartościowane i obserwując rynek (oraz ceny działek i domów
    np. w niemczech) było jasne że ceny zaczną w końcu spadać a ludzie będą
    chcieli wysprzedać.

    --
    Pozdor Myjk