  • Data: 2013-09-09 10:06:23
    Temat: Re: Co byście zrobili inaczej...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:g...@m...org...

    > Ja wiem ile ceny wzrosły, bo kupowałem w 2005 roku działkę pod DC za 75
    > złm2. W szczycie (czyli 2011) chcieli obok 350. Rzecz w tym, że to było
    > ewidentnie przewartościowane i obserwując rynek (oraz ceny działek i domów
    > np. w niemczech) było jasne że ceny zaczną w końcu spadać a ludzie będą
    > chcieli wysprzedać.

    W okolicy Gliwic największy wzrost był jeszcze przed boomem - od od 30zł /
    m2 w 1999 do 100-120 w 2003.

    Od 2003 - 2007 gdy szukaliśmy działki ceny praktycznie stały w miejscu.
    Maksymalnie doszły do 150zł / m2, ale było bardzo mało ofert.

    Pisze o cenach działek w okolicach 1000m2, z dostępem do drogi i o sensownej
    szerokości. Zawsze dostępne był działki tańsze w 4 albo piątej linii
    zabudowy z dojazdem drogą prywatną z kłopotem z dociągnięciem mediów itd.

    Obecnie jest sporo ofert i znacznie większa rozpiętość cen: od 70 do 200,
    przy czym często taniej jest kupić stary dom (do rozbiórki) z działką niż
    samą działkę.

    Pozdrawiam
    Ergie