  • Data: 2018-01-02 08:56:41
    Temat: Re: Co jest lepsze w grzaniu?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 01-Jan-18 22:49, Irek.N. wrote:
    > Wiesz, to można osiągnąć łatwo drogą elektroniczną ;)

    Oczywiście. Odpalając stado klimatyzatorów latem. Tak mamy w domu w DC
    (wybudowany wiele lat temu z ceramiki, parę lat temu porządnie ocieplony).

    > Mnie bardziej interesuje np. dźwiękochłonność.

    Pisałeś o akumulacyjności to Ci odpowiedziałem. I tu widzę istotną
    różnicę pomiędzy naszym domem i choćby domem sąsiadów. U których latem
    jest "gorączka sobotniej nocy" a u nas miły chłód. Tak więc następny dom
    - jeśli będę budował - to też w podobnej technologii.

    Co do dźwiękochłonności to nie mam specjalnie opinii bo mieszkamy "pod
    lasem". Tak więc niespecjalnie tu głośno i nie ma czego tłumić.

    Piotrek