eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo marketing robi z mozguRe: Co marketing robi z mozgu
  • Data: 2013-04-18 19:48:28
    Temat: Re: Co marketing robi z mozgu
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5170062e$0$26697$65785112@news.neostrada.pl...
    > *Ergie* <e...@s...pl> typed:
    > > Witam!
    > >
    > > Przyszedł do mnie kilka dni temu człowiek po radę. Potrzebował kupić
    > > elektryczny kocioł CO (w sumie czy nazwa kocioł jest tu w ogóle
    poprawna?)
    > >
    > > Wytłumaczyłem mu że wszystkie są jednakowo sprawne (100%) i żeby wziął
    > > dowolny o mocy większej niż ma zapotrzebowanie na ciepło.
    > >
    > > Dzisiaj mi się pochwalił że kupił dwa o połowę mniejszej mocy.:-)
    > >
    > > Naczytał się gdzieś że ogrzewanie jest najbardziej oszczędne gdy kocioł
    > > grzeje non stop a nie włącza się i wyłącza (nie zauważył że dotyczy to
    > > kotłów które coś _spalają_)
    > > więc sobie wymyślił że on sobie będzie ten drugi podłączał do sieci
    tylko
    > > gdy będzie zimno a na jesieni i na wiosnę będzie używał tylko jednego.
    > > Sprzedawca go oczywiście nie wyprowadził z błędu a wręcz przeciwnie
    bardzo
    > > pochwalał takie myślenie i dorzucił jeszcze argument o większej
    > > niezawodności takiego rozwiązania.
    >
    >
    >
    >
    > A Ty byłes na zapleczu i wszystko podsłuchałeś? ;->
    >
    A kto tu się podszywa pode mnie!?
    A kyszszszszszszszszszszszszszsz....................

    g.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1