  • Data: 2016-04-26 00:32:26
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-26 o 00:06, Adam Sz. pisze:

    > No nie gadaj ze podoba Ci sie bardziej mebloscianka jak z PRLu na scianie
    > niz np. takie cos:
    >
    > http://karsanit.pl/wp-content/uploads/2015/06/warszt
    at.jpg
    > http://modne-wnetrza.com/wp-content/uploads/przechow
    ywanie-w-domu2.jpg

    > Dla mnie bomba :)

    Pierwszy link jest OK. To znaczy, czesc ogrodowych narzedzi wiszacych na
    scianie jest uzasadniona. Natomiast caly regal naprzeciwko smialo oprocz
    kol mozna zamknac w warsztatowej szafie. Cos jak to:

    http://lobbymeble.pl/oferta/1-meble/38-warsztatowe/7
    9-szafy-warsztatowe

    Drugi link dla odmiany to dla mnie abstrakcja. Nie wyobrazam sobie
    przechowywania przez co najmniej pol roku butow narciarskich bez
    przykrycia na otwartej scianie w garazu.

    Pozdro.. TK