    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co na ściany garażu?
    Date: Tue, 26 Apr 2016 10:16:11 +0200
    <0...@g...com>
    <nfl302$n0p$1@news.icm.edu.pl> <nfl69e$o5r$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nfm3e7$eb9$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nfm5th$r5i$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    W dniu 2016-04-26 o 01:31, Adam Sz. pisze:
> [...]
    9-szafy-warsztatowe

    > Tyle, ze taka porzadna szafa warsztatowa to koszt przynajmniej kilku stow.
    > Czyli pare tysiakow za garaz :) A wszystko tansze wyglada jak mebloscianka
    > z PRL :-)

    O cenach nie rozmawialismy. No i jak powiedzialem, moj garazowy warsztat
    miesci sie w jednej wysokiej szafie i jednej z szufladami. Jesli chodzi
    o koszty to przy takiej ilosci dramatu nie ma.

    > Ja mam na buty pokrowce, na dechy i narty tez - takze spoko :)
    > Rowery i motocykl tez przykrywam na zime :)

    Odnioslem sie tylko do linku jaki podales.
    Jak juz mowilem sprzet sporotowy i wyprawowy w garazu to dla mnie temat
    obcy, wiec o pokrowcach nie chce sie wypowiadac. To w sumie zalezy co w
    garazu zamierza sie robic. Jezeli tylko trzyma samochod to OK, ale
    jezeli cos tam sie jeszcze robi to prawde mowiac nie wyobrazam sobie
    trzymania np. butow narciarskich miedzy kluczami uwalonymi smarami. Nie
    chcialbym tez spac w namiocie pachnacym garazem. A prawde mowiac
    wystarczy mi widok rowerow moich dzieci wygladajacych nie raz jak gowno,
    by nie trzymac tam innych rzeczy. O posadzce, kosiarce po koszeniu i
    milionie trupow much na parapecie pod oknem nie wspomne.

    Pozdro.. TK