  • Data: 2016-04-26 14:00:23
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 13:52:34 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zalezy jakim pudle:
    >
    > http://imged.pl/wozek-warsztatowy-szafka-narzedziowa
    -220-narzedzia-2-11499106.html

    To jest fajne do typowego warsztatu ktory ma 200m2 i w ktorym taka jezdzaca
    szafka ma sens - w garazu 30m2 wystarczy jak narzedzia beda wisiec i bedzie
    to na pewno wygodniejsze (bo widzisz odrazu gdzie co masz a tutaj musisz
    wsuwac / wysuwac szuflady, brudzac przy okazji brudnymi rekami cala szafke :)

    > 6m od kasku? To jaki Ty masz garaz?

    7 x 4,5m.

    > Skoro pozbywa to znaczy, ze tam sa.

    Owszem - jak pracujesz, smarujesz, cos robisz to sa. Jak zamykasz pudlo ze
    smarem to wystarczy usunac to, co wylecialo :) Jezeli masz wielki smrod
    w garazu to nawet trzymanie w nim auta mija sie z celem bo zasmiednie :-)
    Tydzien temu koszac trawe wylalem 200ml benzyny na podloge - smierdzialo
    przez maksimum jeden dzien.

    > Wiara w szczelnosc bramy garazowej jest naiwnoscia.

    Wiara w to ze szczelinki w bramie wielkosci paru cm2 cokolwiek zwentyluja
    tez jest naiwna :) Ja wentyluje w garazu jakies 20m3 / h. Przez szczelinki
    wpadnie moze 1/10 tego (a gdzie dalej poleci? macie w garazach kratki
    wentylacyjne z kominem wentylacyjnym?).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.