  • Data: 2016-04-26 15:03:37
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 14:50:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Czy ładnie czy nie ładniej to jak tam kto woli.
    > Nie upieram się bo każdy robi po swojemu ale mi te cuda które linkujesz kojarzą się
    np z kuchniami które kiedyś linkował Sławek "borabora". Może to i nowocześnie
    wyglądało ale użyteczność w praktyce tego była bliska 0.

    Wlasnie tu chodzi przede wszystkim o funkcjonalnosc - taki uklad jest
    milion razy wygodniejszy w uzytkowaniu niz zamkniete szafy :)

    > Taki masz gust że żelastwo lubisz bo i o płotach czy bramach była gadka to tez
    linkowałeś jako "bomba" coś co moim zdaniem do ogrodzenia fabryk czy zakładów
    przemysłowych się nadaje. Ale mnie się podoba jedno Tobie co innego i nie ma sensu
    abyśmy się wzajemnie przekonywali.

    O ile estetyka ma dla mnie znaczenie to nie w garazu. To, ze akurat taki uklad
    dodatkowo mi sie podoba to tylko lepiej :) Jednak podstawa to funkcjonalnosc
    i porzadek - jestem pewien, ze w zamknietych szafach takiego porzadku bym
    nie byl w stanie przez dluzszy czas utrzymac bo do szafy sie wrzuca byle co
    i byle jak, dociska i zapomina, a potem jak masz cos znalezc to jest
    katastrofa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.