  • Data: 2013-04-07 10:45:33
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 23:48:28 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na początku w ogóle kwestionowałaś istnienie grzałki, kretynko.

    Bo nie spotkałam się z grzałką w lodówce, chamie. Ale to nie powód, żeby
    mnie wyzywać od najgorszych. Cóż, widocznie jednak sa takie chamy na
    świecie jak ty, i to wcale nie rzadko. NO lęgną się. I obrażają wszystkich
    wokół, jak przypuszczam twoja żona to ma przekopane jak zupę przesoli - ty
    jesteś własnie z tych, jak nic.
    Takiej bzdury jak ty jednak nie zasunęłam - zeby grzałka w lodówce miała
    moc 290W! Ty nie masz pojęcia o wyobrażeniu, jaka to duża moc - to jak 3
    porządne 100-watowe żarówki! Mój czajnik ma 900W, debilu, mikser 300, a ty
    widzisz w lodówce (TYLKO do romrażania potrzebne jest MINIMUM energii
    przecież) grzałkę 300-watową. No turlać się można ze śmiechu nad takim
    imbecylnym niedokształtem. Przecież ty chamie pojęcia nie masz o rzędach
    wielkości mocy!