  • Data: 2013-04-10 15:10:03
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 08:31:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > te bakterie tam sa i będą. Twoje "odkażanie" podziała przez kilka minut.
    > Poza tym wszystkiego nie zdezyfekujesz. Dzieci muszą mieć kontak z
    > bakteriami to się na nie uodpornią. Inaczej zawsze będzie problem.

    Nie móiwłam o domu, tylko o hotelu.

    Dzieci miały aż nadto kontaktu z bakteriami - w przedszkolu, szkole, na
    obozie i u siebie na podwórku ze zwierzakami. Mieszkania też nie
    traktowałam odkażaniem, ot codzinna higiena, zwykłe (dla mnie) procedury
    zabezpieczania: zmywarka i gotowanie bielizny pościelowej i ręczników,
    prasowanie scierek do naczyń, niewchodzenie do domu w butach, zwłaszcza po
    powrocie z miasta - z własnego podwórka dzieciom pozwalałam wbiegać, byle
    piach z butów otrzepały, własny brud wolę jednak od cudzego :-)