  • Data: 2012-06-22 19:58:43
    Temat: Re: Co robic dalej?
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Jun 2012 18:05:22 +0100, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > To zrób jak ja robiłem, obkleiłem cały dom styro i tak czekał 1,5 roku
    > na siatkę i klej.

    Mozna zostawic nieoklejony styropian na zime?? Gdzie nie czytam to ludzie
    strasza, ze sie bedzie kruszyc itp.
    Tez mam wlasnie dylemat czy kleic styro i koniecznie klasc siatke (bo na
    tynki nie ma szans) czy sam styro.

    A moj drugi dylemat to czy ma sens ocieplac tylko parter (pietro na razie
    nie jest uzywane)? Oczywiscie chodzi o kase, ktora jest potrzebna na
    wykonczenie wnetrza, ale czy da sie zabezpieczyc styropian od gory, zeby
    tam woda nie wchodzila a potem nie bylo mostka?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com