  • Data: 2012-06-23 23:05:09
    Temat: Re: Co robic dalej?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-06-2012 o 19:23:32 Lucky <l...@n...ocm> napisał(a):

    > Taki mialem zamiar. Ale kobita strasznie naciska aby to zrobic w tym
    > roku a ja sam za bardzo nie dam rady. Drugi problem jest w tym jak
    > siegnac wysoka na scianke szczytowo. To 8m, na drabinie bede sie bal
    > poza tym to i tak niewygodnie. Chyba juz sie zgodze na ekipe mimo
    > wszystko.
    O drabinie zapomnij, z każdą płytą będziesz latał góra-dół?
    Musisz mieć rusztowanie i to stabilne, jak tam rzadko bywasz to ci ono
    może nocą 'wyparować' :( lepiej weź ekipę, przypilnuj aby styro był
    szczelnie ułożony a szpary mają piankować zwykłą pianką a nie klejem
    paprać.
    No i szczytową ścianę obklej z góry pod dachem od murłaty aż po strych +
    co najmniej 1m,
    oraz na strychu od środka co najmniej na 1m wysokości, bo inaczej będziesz
    miał mostek.

    --
    Pozdr
    JanuszK