  • Data: 2009-05-14 03:52:55
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami ???
    Od: "Andrzej " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare <...@s...de.pl> napisał(a):

    > Od września mają zniknąć z handlu żarówki tradycyjne i halogenowe.
    > Co robicie względem tej paranoi? Zapasy czy przezbrojenie ???
    > Wnerwia mnie gdy pomyślę że resztę mego młodego życia spędzę przy pulsującym
    > świetle gównianych neonówek.
    > Wkurzony jestem. Lubie zwykłe żarówki.
    Nie martw sie. To bedzie dzialo sie stopniowo. Poza tym masz jeszcze w zapasie
    pobliskie wzgledem Polski kraje, ktore nie bedac czlonkami Unii nadal jeszcze
    dlugo pozostana przy zarowkach. Dla ulatwienia podaje, ze zarowka po rosyjsku
    [mysle, ze po ukrainsku jewt podobnie, a jezeli nie, to na pewno na Urkrainie
    i Bialorusi beda rozumiec] to łampoczka :). Ruszy wiec indywidulany import i
    jezeli ktos bedzie chcial nadal pozostac przy zarowkach, to bedzie zaopatrywal
    sie w nie na bazarach. Mozliwe, ze powstanie cos w rodzaju drugiego,
    nieoficjalnego obiegu handlowego tymi łampoczkami. Unia moze stawiac nakazy
    urzedom, zakladom przemyslowym, szkolom, zlobkom, bibliotekom, szpitalom,
    poczeklaniom drorcowym, komisariatom, placowkom handlo wym i uslugowym itd i
    tam zarowki nie uswiadczysz, ale w Twoim prywatnym domu nic nikomu do tego,
    czym wprowadzasz tzw nastroj w sypialni, lub przy jakim swietle jesz zupe :).
    Wazne, zebys placil rachunki za prad, ktore nie wykluczone, moga byc bardzo
    duze. Mozliwe, ze bedzie tez tak jak za czasow okupacji, kiedy to policja
    sprawdzala zaciemnienie, z ta roznica, ze teraz beda chodzic i sprawdzac co
    sie swieci, a jak stwierdza, ze zarwoka, to beda karac mandatami. Byc moze, ze
    przy okazji beda to sily polaczone, czyli antyzarowkowiec plus komputerowiec;
    jeden bedzie sprawdza czy nie ma zarowk, a drugi, czy w komputerze nie ma
    piratow. Jesli tak ma byc, to czas umierac.
    Pozdrawiam Andrzej.