    Subject: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <n39iah$rta$1@dont-email.me> <n39qrs$u8l$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <b...@g...com>
    <565abb54$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 29 Nov 2015 11:42:27 +0100

    W dniu 2015-11-29 o 10:08, Budyń pisze:
    > W dniu niedziela, 29 listopada 2015 09:46:56 UTC+1 użytkownik Uzytkownik

    > to są twoje pomysły a nie moje - niczego podobnego nie napisałem. Nawymyślałeś
    grubych bzdur, i to ma byc dowód na to ze ja wymyśliłem bzdurną zasade.

    To nie są moje pomysły, lecz moje domysły do czego dąży Twój tok myślenia.
    Twierdzisz, że należy zabronić innym budowania na swojej nieruchomości
    czegoś, co wg Ciebie obniży wartość Twojej nieruchomości.
    Jak więc rozumiem może to być wg Ciebie brzydki dom, budynek gospodarczy
    czy szopa, albo wręcz biedny dom.
    Wniosek z tego, że należy określić minimalną wartość domu jaki będzie
    można wybudować na osiedlu, gdzie mieszkasz.
    No ale co z tymi, którzy chcieliby wybudować coś jeszcze bardziej
    bogatego i im będzie przeszkadzał Twój biedny dom?

    > Nie jestem pewien - skoczyło ci cisnienie i sie denerwujesz? Chetnie podyskutuje
    ale na spokojnie bez tych "pier.." - nie ma sie co w nerwach szarpac.

    > Moim głównym zarzutem do korwinistów -o ile wiem - jest ze normy prawne tworzą dla
    zdrowych i bogatych.

    Bzdura powtarzana za siejącymi demagogię lewakami, którzy nawet nie
    próbują posłuchać tego co mówi Korwin, a z góry wyrażają swoje błędne
    opinie.

    > Moze sie myle to mi wyjasnij - co proponują jako ochrone np niepełnosprawnych? W
    szczególnosci z czego bedzie zył niepełnosprawny przez całe zycie emertyt?

    Korwin nie mówi o odebraniu rent inwalidom lecz o nie tworzeniu
    podziałów na ludzi sprawnych i niepełnosprawnych, które to podziały są
    sztucznym tworem biurokratów, a tylko szkodzą osobom niepełnosprawnym.
    Inwalida to jest ten, kto ze względu na stan zdrowia nie jest w stanie
    samemu się utrzymać.
    Natomiast osoba niepełnosprawna to taka sama osoba jak każda inna, która
    nie jest w stanie sprostać jednym zadaniom, ale świetnie może sobie
    radzić w innych zadaniach i wykonywaniem tych zadań może zapewnić sobie
    utrzymanie.
    Korwin twierdzi, że każdy człowiek jest mniej lub bardziej
    niepełnosprawny i nie ma jednej granicy, która określa, że ten jest
    sprawny, a tamten już nie.
    Wielu ludziom niepełnosprawnym zamykają drzwi do pracy tylko dlatego, że
    mają wpisaną w papierach niepełnosprawność. Mam kolegę, który się leczył
    w szpitalu psychiatrycznym z powodu depresji. Niestety przez wiele lat
    bezskutecznie szukał pracy, choć jest obecnie całkiem normalny i z
    niektórymi sprawami radzi sobie lepiej od większości sprawnych ludzi.
    Niestety, pomimo tego, że chłopak sobie świetnie radzi z komputerami i
    niejeden informatyk "powinien mu czyścić buty" to chłopakowi zamykano
    nawet drzwi w firmach, które żerują na niepełnosprawnych (zatrudniają
    tylko i wyłącznie niepełnosprawnych, ciągnąć dotacje dla firmy).
    Znalazłem mu pracę, gdzie zatrudniono go z wielką obawą, za moim,
    osobisty poręczeniem. Jak się okazało, chłopak sumiennie wywiązuje się
    ze swoich obowiązków i szefostwo jest z niego bardzo zadowolone i nawet
    go awansowali. Co ciekawsze wkręcił do tej firmy swojego ojca, któremu
    także ze względu na wiek zamykano drzwi przed nosem i szefostwo także
    jest zadowolone i z tego pracownika.
    Niestety dość często się słyszy, że osobie po 40-tce nawet odmawia się
    spotkań kwalifikacyjnych o pracę, tłumacząc, że osoba po 40-tce już nie
    ma takich sił witalnych. Znam takie przypadki wśród znajomych, którym
    nawet nie dano szansy zaprezentowania swoich kwalifikacji i
    umiejętności. Dlaczego więc tych osób nie traktuje się jako
    niepełnosprawnych i nie zapewnia się im utrzymania?