  • Data: 2015-12-01 22:57:55
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-01 o 20:54, masti pisze:

    > Jak on jest estetyczny to ja jestem Cesarzem Chińskim

    Cesarzu, racje masz. Eksponowane miejsca w centrach miast i okolicach na
    pierwszy rzut oka powinny miec ogolny zarys. Z drugie strony przyklad z
    mojego miasta wskazuje, ze takich urzednikow powinno sie na ksiezyc
    wyslac. Upierdaczylo sie, ze powstajaca galeryja i nie tylko nie moze
    byc wyzsza jak dwie kondygnacje. W ten sposob w centrum miasta na
    przekor swiatu mamy w kolo same kurniki. Jedyne racjonalne wytlumaczenie
    jakie mi przychodzi do glowy to obawa przed zamachami na wzor tych z NY.
    Reszta to nieracjonalizm means brak klepki.
    Mysle jednak, ze rzecz dotyczy osiedli domow jednorodzinnych i mam
    nadzieje nikt sie nie odwazy stawiania podobnych gargameli w centrum
    starowki.

    Pozdro.. TK