  • Data: 2020-08-09 14:59:52
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

> [...]
    [...]
    > U mnie nie ma kolejek. Poza tym mam aplikację do bezdotykowej obsługi.

    Ja to wszystko rozumiem. Dziwi mnie tylko zachwyt nad paczkomatami.
    Gdy się pojawiły, pomyślałem sobie, że firmy kurierskie zaczęły
    kombinować jak zmniejszyć koszty, a kilenci zaraz zaczną się burzyć.
    Teraz widzę, jak dalece tkwiłem w błędzie! Ja też bym w ostateczności
    polazł do takiego paczkomatu, gdyby nie było innego wyjścia. Ale
    jeśli jest, to nie.

    Jarek

    --
    A na poczcie cicho, pusto,