  • Data: 2020-08-12 15:29:37
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Aug 2020 14:34:36 +0200, Mateusz Viste napisał(a):

    > Też tak pomyślałem z początku, ale o ile "budyń" jest fanatycznym
    > katolem, o tyle (jeśli dobrze kojarzę) "kiki" już nie...

    Sam wyjaśnił, że jego poglądy są takie jakby był katolikiem. Praktycznie
    każdy Polak ma za sobą taką indoktrynację serwowaną przez rodziców "na
    wszelki wypadek" albo "bo co powiedzą sąsiedzi".Najwyraźniej zdołał się
    uwolnić od najbardziej oczywistych więzów z religią lecz na rewizję
    drugorzędnych spraw już nie starczyło konsekwencji. A może inteligencji
    :)

    --
    Jacek
    I hate haters.