  • Data: 2010-10-02 18:11:01
    Temat: Re: Co z popio?em?
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-01 22:26, wolim pisze:
    > I opłaca im się tak podstawiać przyczepe na parę wiaderek popiołu?
    Opłaca, bo u mnie w okolicy palą czym popadnie, nawet starymi butami :-(
    Dziś już nie widuję, ale jeszcze niedawno pod domami leżał mułek
    węglowy. Jak woda wyschła to też się paliło.
    Ale miał jest na porządku dziennym. Ludziom się nie podoba, że w tym
    roku za '19' na składzie chcą 330 złotych za tonę. Wiem, że właśnie z
    tego miału jest więcej popiołu niż było miału. A jak ktoś spali tego w
    sezon z 10 ton, to popiołu ma niemało.
    Muszę sąsiada spytać, co z tym popiołem robią, bo kiedyś był bezrobotny
    i pracował w GZUK w ramach prac interwencyjnych.

    > Chyba, że zbierasz dwie zimy... tylko gdzie go składujesz? :)
    No cóż. Mieszkam w domu, w którym była obora, choć nigdy nie dokończona.
    Ale zostało przygotowane składowisko na obornik. Zmieściłbym tam popiół
    z kilku zim :-)

    Pozdrawiam,
    Kazek