eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą? › Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
  • Data: 2018-05-11 09:49:46
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-10 o 20:14, Janusz pisze:

    > No i? widocznie nie było przygotowane na szczepienie, było chore,

    Jak się przygotowuje dziecko na szczepienie? Jakieś specjalne voo-doo?
    Chore nie było, poza tym, przed podaniem szczepionki dziecko jest badane
    przez lekarza.

    > moje dzieci są zaszczepione i żadnych objawów nie miały, podobnie
    > inne które znam.

    To, że większość nie ma NOPu po szczepieniach nie neguje faktu, że NOP
    istnieje.
    I jest skrzętnie ukrywany przez środowisko.

    > Podaje się dziecku ibum w syropie aby trochę zbić gorączkę bo organizm
    > szaleje podobnie jak przy alergii, 2-3 dni i po gorączce.

    Byłeś i wiesz co robiłem.
    Otóż ani ibuprofen ani paracetamol już nie działały, trzeba było dziecko
    schładzać okładami.
    Ale nie widziałeś takiej akcji na własne oczy więc łatwo Ci teoretyzować.

    > Moje dzieci jak zaczeły chodzić do szkoły to także
    > znosiły wirusy i gorączkowały 1-2 dni, raz mocno, drugi słabiej  az po
    > kolejnym się skończyło, teraz mam spokój , nawet ta grypa co szalała u
    > nas ich nie zaraziła.

    Popatrz, to zupełnie tak jak moje dziecko. Po akcji z drgawkami nie
    przyjęła żadnej szczepionki i też jej nie łapią żadne choroby. Po drodze
    były wakacje w Azji, Bliskim Wschodzie i nic nie złapała.
    Mogę wyciągnąć na tej podstawie podobnie jak Ty - że szczepionki są
    niepotrzebne.

    W dokumencie, który linkowałem jest zresztą ciekawy problem etyczny
    nawiązujący do szczepienia.
    Czy można zabić jednego zdrowego, żeby uzyskać organy do przeszczepu dla
    pięciu potrzebujących chorych.
    Nikt nie pomyśli o takim rozwiązaniu, a szczepi się równo wszystkich bez
    względu na ryzyko.

    --
    Pete