eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą? › Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
  • Data: 2018-05-11 18:09:26
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-11 o 17:04, s...@g...com pisze:

    > Dziekuje ze uczciwie napisales ze zignorujesz konkretny dokument.

    Bełkot nazywasz dokumentem?
    Opowiem Ci historię.
    Był sobie facecik który postanowił zarobić na szczepionkach, puścił
    plotkę że inne są bee a moje będą ok, ale się nie udało, jego są bee a inne
    nie i działają jak mają działać. Ale plotka została i jest
    zwielokrotniona przez
    różnych ludzików którzy jak im dziecko zachoruję to czepiają się
    wszystkiego żeby znaleźć przyczynę, chociaż koncerny też mają swoje za
    uszami
    ale ten tylko się nie myli co nic nie robi.
    http://joemonster.org/art/42287/7_zawsze_dyskusyjnyc
    h_ciekawostek_o_szczepionkach
    http://joemonster.org/art/39270/Nie_szczep_dziecka_b
    o_autyzm_pare_slow_o_ruchu_antyszczepionkowym
    http://joemonster.org/filmy/67370/Spisek_szczepionko
    wy_a_sprawa_autyzmu

    --
    Pozdr