  • Data: 2011-01-20 20:17:19
    Temat: Re: Co zrobia z "energooszczedną"?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 21:10:51 +0100, Lukasz napisał(a):

    > Mam już parę odłożonych do tej paczki (5 czy 6 sztuk).
    > tylko obawiam że to może się nie udać.

    Szkodzi spróbowac?

    > Na transport za granicę odpadów
    > (szczególnie niebezpiecznych) chyba trzeba mieć jakieś pozwolenia.

    Tylko dla firm. Prywatnie - wątpię.
    Można napisać "Zawartość: artykuły szklane". Znajomi często wysyłali
    rodzinie polskie bombki choinkowe do Anglii :-)
    A adresu zwrotnego można nie napisać zbyt wyraźnie - jakieś tam krzaczki,
    zeby nie wróciło 3-)

    PS. Zbieram u znajomych te żarówki, szukam tylko jakiegoś sensownego adresu
    do wysyłki...