    From: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Co zrobić z "energooszczędną"?
    Date: Mon, 17 Jan 2011 22:44:51 +0100

    news:rfunacyucueb.1ti1h0hkwvvsf.dlg@40tude.net...

    > Oczywiscie, że zgubiła - nie zbiera paragonów od byle giewna, musiałaby
    > chyba oszaleć, zeby do każdego produktu mieć w domu paragon, zatem i
    > specjalne pomieszczenie na paragony. Nawet nie pamięta, w którym sklepie
    > kupiła toto badziewie.

    > Dobre. Jechać kilkanaście km (mieszkam na wsi, 8 km od granic miasta) do
    > punktu/sklepu z tą jedną byłą żarówką :-///

    > Ooooo, na pewno następnej nie nabędzie. Ma zapas "zwykłych", do których
    > nie
    > musi mieć paragonu ani schronu do przechowywania odpadów kiedy się wypalą,
> [...]

    Niech odda przy okazji następnych zakupów. Ale niech nie wyrzuca do zwykłych
    śmieci bo to nie ekologiczne. Następnym razem niech ekologiczne żarówki
    wkręca tam gdzie nie nie ma potrzeby ciągłego włączania i wyłączania. Jak ma
    lampę nad stołem co ma potrzebę się długo wieczorem świecić to niech tam
    wkręca. Jeśli to przedpokój lub łazienka to zwykłe żarnikowe. Bardzo proszę
    ekologiczne nie do śnieci ale oddać do byle jakiego sklepu z żarówkami - na
    pewno przyjmą.