  • Data: 2015-02-26 00:03:35
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message
    news:1m6gheu6h0wow$.1orellgr80wqj.dlg@40tude.net...

    > Bardzo wybiórczo wyłapujesz literówki Ikselki,
    > których jest _ostatnio _ sporo, a to za racji tego,
    > że psuje się Jej klawiatura, o czym już wspominała.
    > Dlaczego zwracasz tak szczególną uwagę tylko na te,
    > które możesz "podciagnąć" pod niedouczenie?
    > Cóż, wydaje mi się, że wiem dlaczego.
    > Ale mam jednak odrobinę nadziei na to, że się mylę :)

    Chyba się mylisz. Szczerze nie obserwuję zwiększonej
    ilości literówek dziś czy wczoraj - jeśli zauważasz jakąś
    u mnie wybiórczość to pewnie jest podświadoma.
    Nad krótkimi/łatwymi słowami pewnie sam wzrokiem
    przelatuję bezwiednie, literówek nie zauważając...

    Coś na tej zasadzie jak tutaj:
    http://rty.pl/sila-ludzkiego-mozgu.php

    Ale jeśli masz rację, to chętnie uwierzę w hipotezę klawiatury :-)
    To zdecydowanie ciekawsza alternatywa...
    Czy możesz na poparcie tej hipotezy przytoczyć 3-4 literówki
    z dziś lub wczoraj zrobione przez nią w innych wyrazach niż
    to co sam złapałem ("intymne" i "subsydiowana")?