  • Data: 2015-02-26 05:01:11
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:mcm43v$7s3$1@node2.news.atman.pl...
    > Powiedz to rodzicom dzieci, ktore w wyniku szczepien ucierpialy
    > neurologicznie, z autyzmem wlacznie.

    Przestań się proszę wygłupiać już z tym autyzmem...
    Teza już dawno skompromitowana.

    > Moje dziecko w wieku 8 miesiecy trafilo na oddzial "neurologii i
    > neuroinfekcji" z podejrzeniem poszczepiennej padaczki. Na szczescie
    > podejrzenie to okazalo sie nietrafione, ale sam fakt, ze szczepionki moga
    > do takich schorzen prowadzic (co lekarzy na tym oddziale zupelnie nie
    > dziwilo) wystarczajaco mnie przekonal o nonsensie narazania zdrowia i
    > zycia dziecka w imie ochrony przed zagrozeniami, ktore w wiekszosci
    > przypadkow od lat juz zagrozeniem nie sa.

    Rozumiem że fakt że mogą wydarzyć się wypadki samochodowe
    wystarczająco Cię przekonał o nonsensie narażania zdrowia
    i życia przez wychodzenie z domu czy jeżdzenie autem po drogach?

    > PS. Sproboj dac lekarzowi do podpisania zaswiadczenie, ze szczepionka,
    > ktora chce podac dziecku jest calkowicie bezpieczna dla jego zdrowia -
    > przekonasz sie jak szybko lekarz zmieni zdanie co do koniecznosci
    > szczepien :)

    Czym się zajmujesz zawodowo?
    Czy dajesz jakieś gwarancje swojej nieomylności swoim klientom/pracodawcy?