  • Data: 2015-03-01 16:22:56
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2015 o 15:53, niebieski pisze:

    > Słuchaj chamski ćwoku.
    > To były ówczesne autorytety i ludzie im wierzyli, podobnie jak obecnie
    > ludzie wierzą "szczepionkowcom".

    Tylko że wiedza o szczepionkach jest obiektywnie weryfikowalna i ma
    naukowe podstawy. Upuszczanie krwi miało dokładnie takie same podstawy,
    jak wróżenie z kart.

    > Było.

    Nie, nie było. To był przesąd porównywalny z wróżeniem z kart czy
    zamawianiem uroków.

    > Może prymitywną z punktu widzenia dzisiejszej nauki, ale to była
    > wiedza.

    Bredzisz.

    > Być może przyszłe pokolenia naukowców podobnie będą mówiły o
    > "zabobonie szczepionkowym".

    Tylko jeśli wrócą do ciemnoty, którą ty i tobie podobni promujecie.

    > Są również głosy naukowców wskazujące na nieetyczne wykorzystywanie tej
    > wiedzy.

    Jaki rzetelny naukowiec twierdzi (i ma wsparcie badań) że szczepionki to
    szwindel?

    Póki co okazało się, że to ten co pierwszy puścił w świat mit o
    szczepionkach autyzmie był oszustem.

    > Ja nie zgadzam się aby w imię obecnie obowiązującej doktryny próbowano
    > stosować faszystowskie metody i traktowano człowieka jak bydło.

    Ale tacy jak ty to bydło. Tępe i muczące na tematy, o których nawet nie
    stara się mieć pojęcia.

    > BTW upuszczanie krwi dłużej testowano i stosowano niż szczepienia.

    Nie były to testy naukowe.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić