  • Data: 2015-03-01 18:00:29
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> [...]
    > ptak mi na głowę nie narobił".
    > Czy naprawdę nie widzisz, że tu nie ma ŻADNEGO związku? - stan
    > "nieob...nej głowy" nie musi wynikać z szybkości marszu, bo może
    > wynikać z setki innych czynników, choćby z prędkości i kierunku
    > wiatru, kierunku marszu, kierunku i prędkości lotu ptaka, nie mówiac
    > już o tym, w której akurat konkretnej chwili ten konkretny ptak będzie
    > musiał...
    >
    > Więc NIE MOŻNA stwierdzić, że _w ogóle_ u danej osoby istnieje
    > zagrożenie ob..niem przez ptaka.
    >
    > Czyli NIE MOŻNA stwierdzić, że szczepiac się ta osoba UNIKNIE choroby.

    Oczywiscie moznaby załozyc ze podawanie szczepionek w danej populacji i
    zmniejszenie ilosci zachorować akurat tej choroby to czysty przypadek.
    Możemy założyć ze te przypadki zdarzaja sie od wielu lat, dotycza
    konkretnych chorów w konkretnych miejscach etc.
    Możemy załóżyc ze te przypadki dotycza wszelkich badan nad zachorowaniami.
    To jest Twoja teoria? Przypadek?
    Wolisz zbadane działanie czy twierdzenie ze to przypadek.

    > Bynajmniej! - jak wyżej.

    Cóż...