  • Data: 2015-03-06 21:48:27
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2015-03-06 21:14, obywatel @ uprzejmie donosi:

    > Tak sie uwaza, jednak dorosli tez choruja.

    A wiesz może, jaki odsetek internistów jest w stanie rozpoznać odrę
    (świnkę czy inną dziecięcą cholerozę) u dorosłego?

    > Nie, Ciebie nie mialam na mysli, Ty nie jestes grupowym "krzykaczem" :)
    >
    > No wlasnie ta 100% odpornosc jest podobno wielce dyskusyjna.

    Tylko jedna kwestia medyczna ma stuprocentową skuteczność.

    > Wg lekarzy, z ktorymi rozmawialam jest podobnie jak z wirusem ospy - w
    > dziecinstwie wywoluje ospe, a w wieku doroslym polpasca (wlasnie u osob,
    > ktore jako "mlodociane" przeszly ospe), czyli pelnej odpornosci nie daje.

    Nie zawsze dorosły załapie się na półpaśćca jednakoż.

    ale ja to się nie znam, w dodatku z kastą tych lobbowanych jestem
    głęboko związana