  • Data: 2015-03-06 22:34:33
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 06 Mar 2015 22:26:00 +0100, niebieski napisał(a):

    > Oto zgodny z moim punktem widzenia komentarz do tego całego wątku:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=olKerlHpVm8

    A tu z komentarzy:

    "Ja urodzilem sie w 85 roku. Jako dziecko przeszedlem Swinke, Odre i
    Rozyczke to bylo normalne trzeba to bylo przejsc jak dojrzewanie i nocne
    polucje nigdy nie slyszalem zeby ktos od tego umarl. Ostatni raz chorowalem
    chyba 3 lata temu i to tylko dlatego ze poprostu przeliczylem mozliwosci
    swojego ukladu odpornosciowego ze tak powiem i poszedlem po bandzie i nie
    rozwalila mnie tyle grypa co jej powiklania, mialem zapalenie zatok, nikomu
    nie zycze no ale wyleczylem sie bez jakis wiekszych inwestycji w leki.
    Obloznie chory tak ze lezalem chyba z tydzien w lozku ostatni raz bylem
    jeszcze w podstawowce. Nie dalbym glowy czy sie wtedy na cos nie
    szczepilem. No ale mniejsza o to. Zyje jestem zdrowy i nie narzekam.
    Naprawde nie rozumiem skad ta histeria. Jak ktos nie chce szczepic dzieci
    nie szczepi, jak chce to zaszczepi i wtedy nie musi sie bac tych
    niezaszczepionych. Po co ta cala histeria i nagonka? Czy to nie jest tak ze
    jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi? ;) ?"

    Oczywiście, ze wiadomo. Pisałam to samo o moich dzieciach - TEŻ chorowały
    na odrę. Ja w dzieciństwie TEŻ na nią chorowałam, akurat sama nie pamiętam,
    ale wiem z opowieści Mamy, bo wiązało się akurat z tą historią pewne
    rodzinne wydarzenie.
    One żyją, ja żyję. Przechorowanie odry kiedyś nie było żadną sensacją -
    chorowały całe przedszkola, zdarzało się i u dorosłych - taki dopust Boży,
    który po prostu był, bez robienia sensacji i kreowania psychozy strachu.
    --

    XL
    pewni siebie.