  • Data: 2015-09-12 11:52:40
    Temat: Re: Ćwierć-inteligentny dom, PLC, ladder programming
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 września 2015 11:35:29 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > A czujniki masz zasilane z magistrali, czy zewnętrznie?

    zewnetrznie, z magistrali bywało niestabilnie

    > wyższym priorytecie? Pomiar temperatury w domu to przecież proces wolno
    > zmienny, więc jeśli odczytasz ją nawet co parę minut, to świat się nie
    > zawali ;-)

    jasne :-) Tyle ze jesli ktos machnie akurat w czasie pomiaru to bedzie mial
    opoznienie. A czas pomiaru jednego czujnika widze ze wynosi u mnie ok. 1,2sek (pewnie
    cos tam dochodzi bo powinien sie zmiescic w 0,75s)
    Wiec nie wiem czy dobrze kombinuję -jesli machniecie trafi na poczatek pomiaru to
    musze go skonczyc i wyslac kolejny pakiet do przekaznika czyli znow 1sek (chyba, bo
    czemu inne). Zrobi sie opoznienie 2sekundy - dla zalczania swiatel
    niedopuszczalne.

    b.