eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzeka mnie REWOLUCJA. Gaz.Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!border2.nntp.
    ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <f...@g...com>
    <4sd6009r9qsk$.g10hi6eboimw.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <s36075$nn2$1@dont-email.me> <6056880a$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <s372kd$oi9$1@dont-email.me> <60571646$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <s37dth$28a$1@dont-email.me> <60574386$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <605a03e6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 24 Mar 2021 11:33:12 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 141
    Message-ID: <605b1563$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.112.186
    X-Trace: 1616581988 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 547 5.173.112.186:13482
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:571461
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-03-24 o 10:06, Kris pisze:
    > wtorek, 23 marca 2021 o 16:06:26 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    >
    >> Jak wygląda zakup internetowy?
    > Z poniższego wynika że to kolejna rzecz którą znasz tylko z teorii
    >> Ano tak, że kupujesz produkt, płacisz za transport.
    > W większości przypadków u szanujących sie sprzedawców czy na allegro koszty
    transportu wynoszą 0zł
    >> Ponosisz ryzyko, że dotrze on w całości do Ciebie.
    > to problem sprzedawcy żeby dotarł w całości
    >
    >> Jeżeli się okaże, że jest wadliwy
    > to zgłaszasz do producenta reklamacje z tytułu gwarancji i przyjeżdża lokalny
    autoryzowany serwisant
    >
    >> wystąpiła niezgodność z umową
    > to odsyłasz na koszt sprzedawcy.
    >> czy też sprzęt uległ uszkodzeniu już w trakcie pracy
    > to zgłaszasz do producenta reklamacje z tytułu gwarancji i przyjeżdża lokalny
    autoryzowany serwisant
    >
    >> to Ty sam się z nim bujasz. Demontujesz, i odsyłasz na
    >> własny koszt do sprzedawcy licząc na to, że zwróci kasę za wysyłkę.
    > łaski sprzedawca nie robi że zwróci, szanujące się sklepy przysyłają gotowe listy
    przewozowe i kurier zabiera wadliwy sprzet
    >
    >> Ewentualnie bujasz się z serwisem. Serwisanta znajdziesz, albo i nie.
    > Dlatego trzeba kupować sprzet firmy która a dużo serwisantów w okolicy
    > Serwisantów termeta mam tylko w mojej miescinie 4 bodajże .
    > Serwisanta acv mam najbliższego kilkadziesiąt km dalej, jednego na cała okolicę
    > Zgadnij więc dlaczego kupiłem kocioł termeta a nie {niby} lepszy i droższy,
    polecany przez ciebie acv?

    A w mojej okolicy jest ich 5 od ACV-a, a już szóstego szkolę.

    >> Lokalny instalator jest zobowiązany zapewnić Ci serwis i wszelkie
    >> roszczenia możesz kierować do niego. Sprzedawca internetowy tylko wskaże
    >> Ci listę na której masz sobie poszukać serwisanta i samemu się dogadywać
    >> z nim.
    > Serwis zapewnia producent a konkretnie autoryzowani przez niego serwisanci

    Pierdzielisz głupoty.

    Producent nie zapewnia innego serwisu poza serwisem fabrycznym. A serwis
    ten przyjedzie tylko wtedy jak już nie będzie innego wyjścia.

    To serwisanci jadą na szkolenia do firm i się szkolą, płacąc za te
    szkolenia jak chcą zarabiać na serwisowaniu danej marki.

    >> Później szukasz instalatora, który Ci go zamontuje. Instalator akredytowany
    > Twoja wiara w pieczątki, akredytacje i uprawnienia zaczyna byc przerażajaca

    Przerażająca to jest twoja głupota.

    Daleko nie będę szukał. Poczytaj sobie warunku gwarancji firmy Termet
    https://www.termet.com.pl/gwarancja-na-kotly-kondens
    acyjne-nawet-do-7-lat/5/news/9/entry/26

    "Firma TERMET S.A. *standardowo *udziela gwarancji prawidłowego
    działania kotła kondensacyjnego:

    * *na okres 24 miesięcy*od daty sprzedaży, w przypadku zamontowania
    urządzenia przez Autoryzowanego Serwisanta Firmowego (ASF),
    Autoryzowanego Instalatora Firmowego (AIF) lub osoby posiadającej
    uprawnienia gazowe oraz dokonania Uruchomienia Zerowego przez ASF.

    *W celu przedłużenia gwarancji do 5 lub 7 lat *urządzenie musi być
    zamontowane*wyłącznie przez ASF lub AIF Producenta*. Dodatkowo należy
    spełnić pozostałe wymogi związane z zakupem Kuponów Wydłużonej
    Gwarancji, dokonaniem odpłatnych Przeglądów Technicznych i wykupieniem
    Pakietu Gwarancyjnego."

    Jak więc widzisz zamontować może i pan "Zenek" posiadający uprawnienia
    gazowe, ale gwarancja na taki kocioł tylko 2 lata.

    Jeżeli chcesz mieć gwarancję wydłużoną do 5 czy 7 lat to już pan "Zenek"
    nie może go zamontować. Zamontowac może tylko Autoryzowany Serwisant
    Fabryczny lub Autoryzowany Instalator Firmowy.


    Ty możesz sobie nie wierzyć w papierki i pieczątki, wystarczy, że wierzy
    w nie producent kotła.
    Nieświadomie wykupisz przedłużenie gwarancji, a gwarant Ci pokaże,
    "gdzie się zgina dziób pingwina".


    > >ma w nosie montować kocioł, którego nie sprzedał, bo nie
    >> zarobił na nim, a brać odpowiedzialność za sprzęt kupiony od kogoś
    >> innego to sam pomyśl.... Jeżeli już się znajdzie taki instalator to
    >> krzyknie taką cenę, żeby zniechęcić.
    > To grzecznie się dziękuje takiemu a kocioł montuje albo lokalny instalator albo
    samemu jak się ma o tym pojęcie.
    > Zaprasza się autoryzowanego serwisanta na pierwsze uruchomienie, ten przyjeżdża z
    wymaganymi pieczątkami i klepie je gdzie tam producent kotła wymaga aby gwarancja
    była
    >> Zazwyczaj pozostaje montaż przez jakichś panów "Zenków" co to nie dość,
    >> że nie potrafią skonfigurować instalacji czy automatyki to jeszcze jak
    >> zrobi się problem z kotłem to przestają odbierać telefony.
    > Takie Pany Zenki maja większa wiedze jak Tacy jak Ty internetowi teoretycy
    > Nasza dyskusja z przed półtora roku gdzie dyskredytowałeś mojego wykonawcę
    twierdząc że tak jak on zrobił to działać nie ma prawa. A działa już wszystko ponad
    półtora roku
    > A w przypadku awarii po gwarancji autoryzowany serwisant z godnie z wytycznymi
    producenta wymieni np całą płyt e(w cenie prawie jak nowy kocioł) a lokalny Pan
    Zenek wymieni wadliwy kondensator na tej płycie i skasuje 100zł
    > Znam takie przypadki osobiście
    >> W przypadku instalowania przez instalatora masz zasadniczo serwisanta,
    >> ale jak zadzwonisz do instalatora to Cię nie zostawi samego. Pomoże
    >> ogarnąć układ, sterowanie i regulację, w większości nie biorąc od Ciebie
    >> złotówki.
    > Dokładnie tak mam z lokalnym "Zenkiem" który mi montował kocioł. Kocioł kupiłem sam
    bez jego pośrednictwa
    >> Zadzwoń do tego handlarza, który tylko handluje kotłami w
    >> necie. W 99% nie ma on najmniejszego pojęcia o towarze, który sprzedał,
    >> bo on tylko sprzedaje.
    > Po co dzwonić do sprzedawcy w przypadku awarii kotła?
    > Do gwaranta się dzwoni
    > Ok do sprzedawcy z tytułu rękojmi tez można, i z reguły wtedy on przyśle
    autoryzowanego serwisanta.
    >
    >> Wiedzę to ma instalator, który zamontował i
    >> uruchomił setki jak nie tysiące takich kotłów i zna wszystkie problemy,
    >> bo z wieloma się już spotkał. Większość dobrych serwisantów to byli lub
    >> aktualni instalatorzy, którzy poznali kotły montując i uruchamiając je
    >> osobiście. Weź też pod uwagę, że instalatorzy systematycznie uczestniczą
    >> w szkoleniach, posiadają stosowne uprawnienia, dzwonią w razie czego do
    >> szkoleniowców danej firmy.
    > No i ok. Niech więc ta wiedze wykorzystują przy montażu, serwisie itp niezależnie
    czy klient kocioł kupił sam z lokalnego sklepu czy via net.
    >> Ci, którzy nie są w stanie pomóc klientowi to nie instalatorzy to
    >> panowie "Zenkowie" - hydraulicy i pseudohydraulicy, którzy nigdy nie
    >> byli na żadnym szkoleniu, a ich wiedza często nawet nie ogarnia układu
    >> hydraulicznego. Jako serwisant już się spotkałem z takimi "Zenkami",
    >> którzy potrafili podłączyć kocioł na odwrót czy też zamontować odwrotnie
    >> filtr siatkowy, zamontować filtr po stronie zasilania, albo zamontować
    >> zawór bezpieczeństwa za zaworami.
    > Takie same błędy mogą popełnić "autoryzowani" serwisanci.
    >> Niestety ale to od takich panów "Zenków" biorą się złe i krzywdzące
    >> opinie o instalatorach.
    > Niech instalatorzy robią co do nich należy czyli instalują a nie biorą się za
    handel.
    > Zresztą to tylko wydumane przez Ciebie teorie, w praktyce normalni instalatorzy
    instalują, uruchamiają, serwisuja co trzeba nie wnikając skąd klient kocioł kupił.

    Nie chce mi się komentować Twoich wszystkich bzdur, ale wystarczy
    spojrzeć na zdanie powyżej.

    Sememu sobie zaprzeczasz negując moje wypowiedzi i twierdząc raz, że
    instalatorzy są tylko od instalowania, a zaraz piszesz, że instalatorzy
    mają instalować, serwisować i uruchamiać. To się nie trzyma ani  kupy,
    ani dupy. Instalatorzy nie mają prawa uruchamiać kotłów czy ich
    serwisować jeżeli jednocześnie nie są serwisantami. Od pierwszego
    uruchamiania są serwisanci. Skoro są firmy instalujące i serwisujące
    jednocześnie to niby dlaczego nie wolno im handlować? Bo jakiś cymbał z
    grupy dyskusyjnej tak sobie ubzdurał?

    Wybacz, ale jak czytam Twoje wypowiedzi to naprawdę nie wiem czy mam do
    czynienia z dorosłym facetem czy też dzieckiem lub osobą upośledzoną.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1