  • Data: 2021-03-29 14:43:51
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Mar 2021 11:08:41 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > a w przypadku kotła 2f przymusowe podgrzewanie
    > grzejników przy małych poborach ciepłej wody. Czyli myjąc zęby
    > latem,
    > grzeją grzejniki.

    A tego nie rozumiem, jakim cudem? Jeśli wyłączone jest latem grzanie
    c.o. to piec nie uruchamia pompy c.o. (inne pompy w instalacji też są
    latem wyłączone), więc jak (nawet chwilowo) ciepło ma przejść na
    obieg c.o.?
    U siebie mam zaprogramowaną pauzę obiegu.c.o. na czas grzania cwu
    żeby pompy rozdzielaczy nie wprowadzały z powrotem (że sprzęgła)
    chłodniejszą wodę z powrotu gdy pompa od co w piecu pauzuje na czas
    podgrzewania cwu... Ale to konfiguracja specyficzna, właśnie z powodu
    pauzy pompy c.o.

    --
    Marek