  • Data: 2019-03-04 15:24:35
    Temat: Re: Czujnik mikrofalowy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co samemu chowac jak sa oprawy zewnetrzne z czujnikami. Komus pasuje na
    podczerwien zaklada na podczerwien itd. Mikrofalowy w srodku ma zalete ze mozna go
    calego schowac a na podczerwien nie mozna.

    Zenek, często piszesz: po co przepłacać.

    Swego czasu patrzyłem na oprawy zewnętrzne. Takie z czujnikiem (i to
    tylko PIR) były sporo droższe od oprawy + osobno czujnik mikrofalowy. A
    takie z mikrofalą to już ceny odjeżdżały zbyt mocno w górę.
    Poza tym opraw bez czujników jest cała masa, sporo większy wybór, niż
    czujnikowych.

    Moim zdaniem nie warto bez potrzeby dokładać kilkudziesięciu zł.
    No, chyba że to jakieś młode pokolenie, co nie odróżnia młotka od
    wkrętaka - za niewiedzę się płaci.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam