  • Data: 2017-12-18 08:52:13
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Dec 2017 07:31:21 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Z tym czasem to nawet nie. Znajomy opracował metodę pozyskiwania opału
    > "na menela". Las ma, chrustu w nim wciąż powstaje dużo. A w okolicy
    > menele. Mało szkodliwi, niektórzy nawet sympatyczni. Ale wiadomo --
    > taki czasem potrzebuje na flaszką. Jak jednego czy drugiego przylili,
    > to się zgłasza, pobiera służbowe taśmy, otwiera mu się drzwi do lasu.
    > Z góry wie, że jak uzbiera określoną ilość, dostanie dwie dychy.

    Sposób zacny - ale jeśli działa tylko z chrustem, to niewielki z tego
    opał. Od chrustu to jest potomstwo, które wystarczy gnać do lasu w ramach
    "zajęć edukacyjnych".

    Opał to jednak nieco grubsza sprawa: trzeba pójść do lasu, wybrać
    stosowne drzewo, ściąć, pociąć na kawałki 0.5 lub 0.25 zależnie od
    rozmiarów komory kominka, przewieźć, rozłupać, poukładać i suszyć 2
    lata... To wszystko niekoniecznie w zasięgu ręki menela. Taki gotów sobie
    ręce i nogi przy tym poucinać, a to potem nie lada problem dla
    zleceniodawcy.

    Mateusz