    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy idzie stare?
    Date: Fri, 22 Apr 2011 09:58:56 +0200

    > Jeśli plan zagospodarowania dopuszcza taką zabudowę to jego prawo. Ty
    > przed kupnem działki możesz sprawdzić jaki status mają działki obok.
    > Chora jest sytuacja gdy ktoś kupuje działkę obok usługowej i chce
    > oprotestować powstanie warsztatu, stolarnii, czy chlewnii.
    > Jeśli te usługi mieszczą się pzp i nie naruszają wytycznych odnośnie
    > ochrony środowiska to sprawa powinna być jasna.

    Jak w planie jest napisane że masz mieć na froncie okna ze złotymi ramami to
    musisz tak zbudować i nikt tego nie może zmienić. Zmiana jest możliwa tylko
    w trybie obalenia planu i uchwalania nowego.
    piękna teoria... nie wiem czy jest sens brnąć dalej w takie dywagacje...

    mnie bardziej interesuje sytuacja z jaką sam mam do czynienia
    przy braku PZP i "swobodnej" interpretacji przepisów ogólnych "prawa
    budowlanego"

    a dokładniej ROZPORZąDZENIa MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 26 sierpnia 2003
    r.
    w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i
    zagospodarowania terenu
    w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego...

    tu jest tyle nieprecyzyjności, że praktycznie każdy może zbudować co chce,
    gdzie chce...