  • Data: 2016-06-03 10:30:21
    Temat: Re: Czy kombinować z chłodzeniem podłogówki?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2...@m...org...

    >Albo i więcej, tyle że łatwiej ukryć...

    Mi wyszło poniżej 3500 (pisze o dużym klimatyzatorze, bo w sypialni mam
    jeszcze mały), z castoramy zamontowany przez montera kierowanego przez
    castorame.

    Działa już kilka lat, zarówno w lecie jak i w chłodne dni (dogrzewam). W
    Lacie schładza praktycznie wszystkie pomieszczenia w których za dnia
    przebywam, no ale mam dość specyficzna architekturę i udało się znaleźć
    idealne miejsce dla niego.