  • Data: 2016-06-03 12:57:43
    Temat: Re: Czy kombinować z chłodzeniem podłogówki?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-03 o 08:16, Lisciasty pisze:
> [...]
    malych tak do 20Kw cos co mozna by porownac do COPa jest na poziomie 10.
    > Fajne toto! Ale jak patrząc na dane podawane przez producentów,
    > to trzeba by wydać pewnie z 6-8 tysiaków, żeby chałupę tym opędzić.
    > Choć pewnie "tradycyjna" klima wyszłaby podobnie.
    >
    > L.

    Dwa dni temu widziałem w Castoramie w formie stojącego wentylatora,
    przed którym były dyszki wytwarzające mgłę wodną. Jak się nie mylę
    kosztowało to ok. 1400zł.

    Dokładnie taki sam pomysł zastosowałem w pracowniach, gdzie kiedyś
    pracowałem. Zwykły wentylator, a przed nim rozpylacz wody zasilany
    sprężonym powietrzem. Wtedy udawało mi się schłodzić pomieszczenia o ok.
    4-5 stopni Celsjusza.