  • Data: 2015-02-11 14:48:59
    Temat: Re: Czy ktos mnie widzi?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-11 o 12:56, Ergie pisze:
    > W tym sęk że oni się _nie_ ukrywają. Dokładnie wiadomo gdzie ciągle jest
    > Assagne i od czasu do czasu gdzie jest Snowden. Oni to co mieli
    > powiedzieć powiedzieli pod nazwiskiem i teraz to my jesteśmy ich
    > ochroną. Tak długo jak internauci będą śledzić ich losy nikt ich nie
    > "zniknie". Gdyby dane ujawnili anonimowo to już by ich nie było.

    Dlatego użyłem cudzysłowów, mniej lub bardziej ale się jakoś tam
    ukrywają. Albo inaczej, przypominają o sobie i dają znać, że nadal żyją.
    Jednak taki Snowden nie może legalnie do kraju na święta, na indyka
    wyjechać a potem wrócić, gdziekolwiek teraz jest. A może może, nie wiem?
    Pytanie tylko jak długo innych będą interesować ich losy?

    > Moim zdaniem nie przyjdzie. To znaczy nie przyjdzie w tym sensie że nie
    > zostaną "zniknięci". Ale może im samym znudzi się świat składający się z
    > kilku tylko państw które nie mają umów ekstradycyjnych i uznają że
    > lepiej się poddać karze niż do końca życia wegetować. A może po prostu
    > na chwilę utraca czujność i wpadną po latach jak wielu innych. Bo ciągłe
    > pilnowanie się wykańcza psychicznie. Ale przekonany jestem że nikt ich
    > nie "zniknie". I to jest właśnie różnica. Choć osobiście oczywiście nie
    > miałbym nic przeciwko.

    A tu już różnie bywa.
    Można się wcale nie ukrywać, tak jak Trocki i skończyć tak jak on.
    Można też się ukryć jak wielu nazistów po wojnie i jakoś przetrwać do
    późnej starości.