  • Data: 2015-02-11 15:21:49
    Temat: Re: Czy ktos mnie widzi?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dlatego użyłem cudzysłowów, mniej lub bardziej ale się jakoś tam ukrywają.
    > Albo inaczej, przypominają o sobie i dają znać, że nadal żyją.
    > Jednak taki Snowden nie może legalnie do kraju na święta, na indyka
    > wyjechać a potem wrócić, gdziekolwiek teraz jest. A może może, nie wiem?

    Nie może. Nie może się ruszyć do żadnego kraju który ma umowę ekstradycyjną
    z USA lub takiej umowy nie ma ale chce utrzymywać dobre stosunki.

    > Pytanie tylko jak długo innych będą interesować ich losy?

    To jest kluczowe. Ale znowu teraz jest łatwiej dawniej trzeba by najpierw
    odważnego dziennikarza który o nim napisze i odważnej redakcji która to
    wydrukuje w jakiejś poczytnej prasie. Dziś w dobie netu można się jego
    losem interesować zupełnie "bezkosztowo".

    > A tu już różnie bywa.
    > Można się wcale nie ukrywać, tak jak Trocki i skończyć tak jak on.
    > Można też się ukryć jak wielu nazistów po wojnie i jakoś przetrwać do
    > późnej starości.

    Pytanie czy ktoś oprócz grupy Izraelitów ich tak naprawdę szukał. Ponoć CIA
    doskonale wiedziało gdzie mniej więcej w południowej Ameryce siedzą tylko
    nikomu nie zależało na ich szukaniu.

    No ale taki Snowden nie musi się ukrywać. Może sobie oficjalnie polecieć na
    wycieczkę do... hmmm... Korei północnej, może Wenezueli, na Kubę już chyba
    nie bo ta ostatnio ociepla stosunki z USA. Cóż wybór niewielki ale może to
    robić używając swojego nazwiska.

    Pozdrawiam
    Ergie