  • Data: 2015-11-19 10:47:30
    Temat: Re: Czy ktoś poszerzał otwór w wielkiej płycie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 listopada 2015 00:37:36 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Dyletant jesteś. Zbrojenia wystające z płyt i służące do łączenia płyt miedzy sobą
    zabezpieczane były a przynajmniej miały być zabezpieczane specjalnie produkowanym do
    tego celu kitem. Każdy może napisać ze niedawno kontrolowali i polowy zbrojenia nie
    było. Jak mogę napisać ze niedawno kontrolowali i było dwa razy więcej zbrojenia niż
    powinno być. Jak widzisz pierdolic każdemu wolno.

    Pewnie, ze mozesz sobie napisac tylko jak bedziemy klamac to taka dyskusja
    nie ma sensu :-)

    Za PRLu tak pilnie pracowali ze przy budowie kazdego obiektu 1/3 materialow
    szla cichaczem na budowe kierbuda i innych szych :-) Nic sie od tamtej pory
    nie zmienilo jezeli chodzi o funkcjonowanie panstwowych projektow - dalej
    kazdy kradnie na potege.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.