eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy ma sens ogrzewanie podłogowe z obiegu wody kranowej › Re: Czy ma sens ogrzewanie podłogowe z obiegu wody kranowej
  • Data: 2010-02-24 10:14:27
    Temat: Re: Czy ma sens ogrzewanie podłogowe z obiegu wody kranowej
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi o to, że faktura drewna powoduje, że w dotyku jest przyjemniejsze
    > niż kafle.

    A to drewno nie będzie lakierowane? Jak chcesz wyczuć fakture stopami?
    Przecież podłoga będzie ciepła, więc nie będzie problemu.

    > Myślałem o elektrycznym ale mam obawy bo mam instalację dwuprzewodową i
    > nie mogę założyć różnicówki.

    Ja mam ogrzewanie podłogowe w łazience w bloku prawie 30 letnim. W ramach
    remontu wymieniłem wprawdzie prawie wszystkie przewody, ale o różnicówce nie
    ma mowy. Działa bezproblemowo, tak samo jak teraz w drugim mieszkaniu juz w
    nowym bloku.