  • Data: 2009-10-19 14:56:34
    Temat: Re: Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:

    > Samochód myje się całkiem nieźle. Tak samo tynk na murku przy ulicy po
    > przejechaniu takim "zabawkowym" Karcherem nagle sobie przypomniał że
    > tak naprawdę nie jest ciemnobrunatny tylko jasnobeżowy... :)
    Piszecie że mur czyścicie karcherem - jakim? Jakie ciśnienie?
    Ja kiedyś próbowałem mur (tynk) czyścić takim dużym (prawie-przemysłowy,
    w każdym razie pożyczona bestia warta ~3000zł), i skończyło się tym że
    skułem tynk bez jego dotykania ;) Zostały tylko placki lepiej trzymające
    się, a reszta leciała w otchłań...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173