    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy moglibyście się poznęcać nad projektem?
    Date: Tue, 22 Apr 2014 11:26:46 +0200

    dyskusyjnych:6...@m...org...

    > To jeszcze większy koszmarek niż "wiatrołap".

    Co to ma do rzeczy czy według Ciebie słowo jest koszmarkiem czy nie? Możesz
    sobie to nazywać "łopatkowy pług obrotowy" ale na grupie technicznej lepiej
    używać słów powszechnie przyjętych w branży i jednoznacznych.

    > Ale aerator jakimś cudem jest. I jakoś nie przekonuje mnie, że "wiatrołap"
    > to słowo techniczne, bo i słowa techniczne są w SJP. Jeśli mają sens i
    > podstawę by tam być.

    Znaczy się glebogryzarka nie ma sensu?

    Coś Ci się argumentacja rozjeżdża :-) Żaden słownik nigdy nie będzie
    kompletny. A twierdzenie jakoby o sensie istnienia technicznego słowa
    stanowiła jego obecność w ogólnym słowniku jest idiotyczne.

    > Ale to tylko dla Ciebie jest jednoznaczne. Zarówno moja żona, jak i
    > szwagier (a wczoraj mieliśmy dyskusję m.in. na ten temat), który także
    > jest
    > budowlańcem z wykształcenia, a obecnie projektuje i rysuje domy, określa
    > pomieszczenie słowem "sień" a najczęściej po prostu jako "przedsionek".
    > Żaden tam "wiatrołap".

    I znowu odwracasz logikę. Nie jest ważne że ludzie to samo pomieszczenie
    różnie nazywają, ale to że jedna z tych nazw określa tylko to pomieszczenie
    a pozostałe są wieloznaczne.

    Pozdrawiam
    Ergie