  • Data: 2011-03-26 19:32:32
    Temat: Re: Czy moj sasiad i jego geodeta moga mi to zrobic?
    Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kogutek"
    > On ma racę. Potrzebny tam jesteś jak wrzód na dupie. Jak coś będzie nie
    > tak to
    > się bęzdiesz bił z geodetą? To co wymierzy po jakimś czasie będzie na
    > urzędowych mapach. Wtedy gdyby się coś nie zgadzało to możesz robić raban.
    > ze Cie zawiadomili to ukłon w twoją stronę. Pytasz o przesunięcie terminu.
    > Nie
    > mozesz do kurwy nędzy zadzwonić do geodety i jego się spytać tylko tutaj
    > dupę
    > zawracasz. Od wszystkich decyzji można się odwołać. Od tej na pewno też.
> [...]

    Czy Twoj nick oddaje Twoje nastawienie do zycia? Moze jakies ziarno na bazie
    melisy? Przeklinasz tyle razy jakby Ciebie ta sprawa dotyczyla osobiscie. A
    teraz merytorycznie: chce zapobiegac, co jest latwiejsze i szybsze niz
    dzialanie po fakcie, to chyba jasne. Pismo bylo ich psim obowiazkiem
    wynikajacym z przepisow. Z pewnych powodow, o ktorych nie chce tu pisac, nie
    chce zadzwonic do geodety, a skoro Ci cos zawracam to po co sie pieklisz?
    Nie dali mi mozliwosci przesuniecia terminu, a jedynie mozliwosc
    usprawiedliwienia nieobecnosci (zapewne wiesz jakie sa prawne
    usprawiedliwione nieobecnosci). Czego jeszcze nie rozumiem? Ciebie.