  • Data: 2011-03-27 06:30:37
    Temat: Re: Czy moj sasiad i jego geodeta moga mi to zrobic?
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-27 07:23, marcan pisze:
    > "Bartek" napisał
    > Skoro to on wynajął geodetę, a Ty trzęsiesz
    > No i Twoja merytoryczność poszła się p.... Jak on moze
    Jak ona mogła gdziekolwiek pójść jak to dwie różne osoby pisały?
    Za wcześnie na grupę wszedłeś :) A co do pomiarów - geodeta przyjdzie
    przed południem, pomierzy i wbije kołki (repery czy jak im tam) a Ty
    sobie po południu sprawdzisz czy wszystko OK. Jak nie będzie OK to
    zacznij od usprawiedliwienia nieobecności - w tym piśmie stoi że
    nieusprawiedliwiona nie powoduje wstrzymania czynności. Ja rozumiem, że
    lepiej być przy tym i od razu się dowiedzieć że coś nie tak, niż
    dowiedzieć się później - ale zważ że nawet jak przy tobie geodeta
    wymierzy coś innego, to nic mu nie zrobisz, nie zmierzysz za niego
    inaczej. I to już Ci inni wcześniej napisali.