  • Data: 2011-03-27 08:36:24
    Temat: Re: Czy moj sasiad i jego geodeta moga mi to zrobic?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:imkmsb$qtm$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Mam dzialke. Sasiaduje ona z droga, co do ktorej mam notarialna sluzebnosc
    > przejscia i przejazdu. Dostalem wlasnie takie pismo od geodety pracujacego
    > dla wlasciciela drogi: http://img140.imageshack.us/f/img6621kopia.jpg/
    > Mam nadzieje, ze po usunieciu danych nadal jest zrozumiale. Chodzi o to,
    > ze sasiad bedzie wyznaczal granice swojej drogi, ktora graniczy z moja
    > dzialka. Czesc mojej dzialki jest ogrodzona i granice widac po slupkach
    > geodezyjnych i ogrodzeniu. Inna czesc jest nieogrodzona a slupki zarosly
> [...]

    Na pisanie tego posta straciles kilka razy więcej czasu niz gdybys po ludzku
    zadzwonil do geodety i jego zapytał.
    Po drugie Ty tam wcale nie jestes potrzebny bo i po co.
    Przeciez geodeta wymierzy co trzeba wkopie zapewne słupki graniczne, wtedy
    ty to sobie sprawdż i jak coś bedzie nie tak to dopiero rób raban