  • Data: 2009-08-19 18:04:20
    Temat: Re: Czy mozna postawic budynek blizej granicy dzialki ?
    Od: JaTy z SKMK <J...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    P4tryk pisze:
    > Witam
    > Czy i w jaki sposob mozna postawic budynek gospodarczy blizej niz 4 metry od
    > granicy ? Budynek bedzie mial drzwi od strony granicy.

    nie

    > odleglosci okolo 2 metry od mojej dzialki. Roznica polega na tym ze ja chce
    > postawic budynek troche dalej gdzie sasiad po swojej stronie nie ma juz
    > zabudowan a zwykle pole ze zbozem. Czy moge taki budenk postawic np. w
    > odelglosci takze dwoche metrow ?

    nie (tak - tylko gdy sąsiada budynek stoi w granicy)- nawet stawiając
    "na wysokości" budynku sąsiada (bez otworów) nie "przeskoczysz"
    przepisów ppoż. - ściany ognioodporne, dostęp itp. - przepis ustala
    odległość między dwoma budynkami (z materiałów ognioodpornych) na 8 m
    i wszelkie odstępstwa muszą być uzasadnione

    JaTy

    ---
    avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. Baza sygnatur wirusow (VPS): 090818-0,
    2009-08-18
    Przetestowano na: 09-08-19 20:04:20 avast! - Copyright (c) 1988-2009 ALWIL Software.