eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy można sterować piec .. gniazdem z regulatorem czasowym Re: Czy można sterować piec .. gniazdem z regulatorem czasowym
  • Data: 2009-02-08 20:40:35
    Temat: Re: Czy można sterować piec .. gniazdem z regulatorem czasowym
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    endriu wrote:
    > Witam , mam piec junkersa (zw 14-2 dv ae 23) z najprostrzym
    > regulatorem bez czasówki
    > Prowadze jeszcze budowę i korzystnie byłoby nagrzewać rankiem a w
    > niedzielę w ogóle wyłączać
    >
    > Co sądzicie o najprostrzym rozwiązaniu - włączanie i wyłączanie pieca

    Auć, moje oczy :(

    > - gniazdem z regulatorem czasowym
    >
    > Czy można tak zepsuć piec

    Przy odrobinie pecha można. Jeśli trafi się mróz (co w zimie bywa
    zaskakująco często), to masz sporą szansę na rozwalenie kotła.
    Automatyka nie dopuści do zamarznięcia kotła. Przy wyłączonym kotle
    pozostaje modlitwa.
    Jedyne skuteczne i bezpieczne rozwiązanie, to ręczne przestawianie na
    przeciwzamrożeniową na te dwa dni.

    pozdrawiam Piotr