  • Data: 2010-06-19 20:27:02
    Temat: Re: Czy opłaca się jeszcze ekogroszek ?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pisze:

    > Owszem, przeciez nie dosłownie wszyscy - chodziło mi o "strategiczną" dla
    > monopolisty ilość.

    Jasne jasne :-)

    > Nie mają szans wobec ciężkich zim.

    No zaraz zaraz... przecież klimat się ociepla, skąd zatem te 'ciężkie
    zimy' się biorą? ;-DDD

    > Ano włąśnie, a kiedy się zacznie? - ja nie widze opłacalności ani jej
    > perspektyw W NASZYM KLIMACIE.

    A ja nie tyle w naszym klimacie, co w naszych warunkach
    rynkowo-politycznych :-). Z jednej strony rozwiązania ekologiczne są
    nieracjonalnie kosztowne przy ich instalacji, a z drugiej ich
    opłacalność eksploatacyjna jest co najmniej dyskusyjna i te wszystkie
    dopłaty to raczej pic na wodę :-))).

    > Coś Ci powiem: najtaniej wychodzi węgiel, plus okresowo (mrozy) koks,
    > zwykły piec.

    W dzisiejszych czaaaasach...8-O...???

    Przecież WSZYSCY chcą mieć ogrzewanie działające automatycznie - pstryk
    i działa.

    pozdr.
    robercik-us