  • Data: 2010-05-09 21:18:08
    Temat: Re: Czy opłaca sie samemu robic na własnej budowie?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hs782g$uq7$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tu przesadziłes trochę
    > Robocizna instalacji el+ alarm to ok 2000zł.
    > Wod-kan tez za 2000-3000zł znajdziesz fachowca

    W oborze. :-)
    Za kotlownie w byle pieczarkani chca 1500zl.
    Ale mniej wiecej tyle co piszesz zaplacil moj sasiad w malym domu ponizej
    100m^2 z kotlem weglowym i kilkoma grzejnikami. Mi wstepnie policzyli 12000
    a gdyby doszlo do konkretow to pewnie na 15000 by stanelo. Dolozyc
    kanalizacje, rozbudowana elektryke, jakiegos solara i prowizje na materiale
    to scenariusz wydaje sie calkiem prawdopodobny.
    Jak widac kwoty o ktorych piszesz sa realne, ale sa instalacje i instalacje,
    a wiesz jak to z PC i wentylacja wychodzi. :-)

    Pozdro.. TK